Kup wybrane produkty Hisense, zarejestruj zakup i odbierz zwrot

Jak wziąć udział w promocji?

Im więcej kupujesz, tym więcej zyskujesz!

  • Możesz wybrać 1 produkt promocyjny i otrzymać 1 zwrot z wartością przypisaną do danego modelu.
  • Alternatywnie możesz wybrać maksymalnie do 7 produktów po 1 szt. z każdej kategorii produktowej i zyskać sumę zwrotu nawet 12 350 zł.
  • Sprawdź pełną listę produktów w kategoriach i przypisane do nich kwoty zwrotu.
Image

Dokonaj zakupu produktu promocyjnego

Kup wybrane urządzenie Hisense objęte promocją w terminie 18.11–31.12.2024 r. oraz zachowaj dowód zakupu.
Lista produktów promocyjnych i punktów handlowych dostępna w regulaminie.
Image

Zarejestruj zakup na hisensenaswieta.pl

Wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie promocji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, nie później niż 13.01.2025 r.
Rejestracja produktu na www.hisensenaswieta.pl
Image

Odbierz zwrot

Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, zwrot środków otrzymasz w formie przelewu na konto najpóźniej do 21 dni roboczych od pozytywnej weryfikacji.

Produkty promocyjne

Image
ImageImage

Telewizor
75A6N

ImageImage

Telewizor
65U6NQ

ImageImage

Telewizor
55U6NQ

Image
ImageImage

Laser TV
100L9HD

Image
ImageImage

Projektor
Laser 4K PX2-PRO

ImageImage

Projektor
Laser 4K C1

Dokumenty potrzebne do rejestracji

Image

Nazwa, model oraz numer seryjny produktu

Nazwę, model i numer seryjny produktu znajdziesz m.in. na tabliczce znamionowej oraz Karcie Gwarancyjnej dołączonej do urządzenia.
Image

Zdjęcie tabliczki znamionowej

Tabliczkę znamionową znajdziesz na swoim produkcie.
Image

Skan lub zdjęcie dowodu zakupu

Skan lub zdjęcie dowodu zakupu, tj. paragonu lub faktury wystawionej na rzecz osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (faktura imienna).
Image

Zdjęcie wyciętego numeru seryjnego z opakowania kartonowego produktu oraz zdjęcie opakowania kartonowego produktu z widocznym miejscem po wyciętym fragmencie numeru seryjnego

Zwróć uwagę, żeby Twoje zdjęcie było czytelne, tj. niezamazane, widoczne w całości, nieucięte.

FAQ

Które produkty biorą udział w promocji?
Czy mogę zgłosić się do promocji kilka razy?
Gdzie mogę kupić produkt, aby wziąć udział w promocji?
W jakim terminie mogę dokonać zakupu, żeby wziąć udział w promocji?
Ile czasu przysługuje mi na rejestrację w promocji?
Zakupiłem dwa telewizory Hisense w jednej transakcji. Czy otrzymam dwa zwroty?
Co jest potrzebne podczas rejestracji zakupionego produktu?
Gdzie znajdę model i numer seryjny potrzebny do rejestracji w promocji?
Skąd będę wiedział, czy otrzymam zwrot za zakupiony produkt?
Czy mogę zgłosić reklamację dotyczącą akcji promocyjnej?
Co zrobić, jeśli mam pytania dotyczące promocji?